fbpx

Kasutustingimused

  1. Kasutustingimuste kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad ostu sooritava isiku (edaspidi Ostja) ja ostukeskkonna grandbazaar.ee omaniku Güllüzadem OÜ (edaspidi Müüja) vahel grandbazaar.ee vahendusel kaupade ostmisel ja müümisel tekkivate kohustuste ja õiguste kohta.

1.2. Lisaks reguleerivad grandbazaar.ee vahendusel toodete ostmist ja müümist Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

  1. Kaupade ostmine

2.1. Kõikide kaupade hinnad on Eurodes ja sisaldavad Eesti käibemaksu 22%. Toodete juures on ära märgitud hetkel kehtivad hinnad ja eeldatavad tarneajad. Kui kõik sobib, siis valige sobiv kogus ja klikkige lingil “Lisa toode ostukorvi”. Tooteid võib ostukorvi lisada erinevatest tootegruppidest ja piiramatul hulgal. Toodete koguseid saab hiljem ostukorvis muuta, samuti saab tooteid ostukorvist eemaldada. Ostukorvi sisu on aktiivne kuni Te püsite meie kodulehel, sulgedes akna ostukorvi sisu kustutatakse.

2.2. Kaupade hinnad ja saadavus võivad muutuda ette teatamata. Kauba tarneaeg on maksimaalselt 3 tööpäeva Eestis. Kauba tarneaeg on maksimaalselt 5 tööpäeva soome, Leedu ja Läti.

2.3. E-poes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.

2.4. Kaupade kirjeldus ei pruugi olla täpne või piisavalt detailne. Vaadake lisa tootja kodulehelt, küsimuste korral võtke meiega
julgesti ühendust.

  1. Kaupade eest tasumine

Ostukorvis on võimalik valida kolme erineva makseviisi vahel.

  • Tellimuse eest tasumine läbi Seb Bank – kaardimakse või pangalink
  • Tellimuse eest tasumine arve alusel pangaülekandega – makse ülekandega

3.1. Kui valite, et soovite maksta läbi Seb pangalingi, krediitkaardi või PayPal-iga, siis arve saadetakse Ostjale peale makse sooritamist Ostja poolt sisestatud andmete alusel. Arve saadetakse Ostja poolt sisestatud e-mailile. Arve ei saadeta automaatselt, seda teeb inimene kes kontrollib, et kõik on korras. Seega ei saa ostja arvet koheselt või öisel ajal ja puhkepäevadel. Ostja on kohustatud enne makse sooritamist kontrollima, et andmed tema poolt tehtaval tellimusel on õiged. Tellimuse täitmine algab hetkest kui Seb bank kinnitab Müüjale, et makse on edukalt sooritatud. Kui sooritate makset krediitkaardi või pangalingi kaudu, siis vajutage peale makse sooritamist nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” ja teile kuvatakse teade “Makse on edukal sooritatud”. Kui vajutate enne makse sooritamist nuppu “Tagasi kaupmehe juurde või maksmise ajal nuppu “Katkesta”, siis makse ei laeku, Teie ostukorvi sisu kustutatakse ja tellimus tühistatakse. Tasudes tellimuse eest krediitkaardiga (Visa, MasterCard) või Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV Pank, Nordea, Danskebank, Krediidipank) toimub makse sooritamine väljaspool E-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Ostja panga ja krediitkaardi andmetele.

3.2. Kui ostjaks on eraisik, siis on arve peal eraisiku andmed ja kui ostjaks on firma, siis on arve peal firma andmed. Arve ja kõik muu vajalik informatsioon saadetakse Ostja poolt sisestatud e-mailile. Enne meie poolse arve saatmist saab Ostja automaatse tellimuse kinnituse mis on täpne koopia Ostja poolt tehtud tellimusest. Ostja on kohustatud kontrollima kas kõik on õige ja teavitama müüjat kui midagi on valesti. Arve ei saadeta automaatselt, seda teeb inimene kes kontrollib, et kõik on korras. Seega ei saa ostja arvet koheselt või öisel ajal ja puhkepäevadel. Tellimuse täitmine algab hetkest kui kogu arvel märgitud summa on laekunud Müüja kontole. Kui maksate ostu eest Teile saadetud tellimuse kinnituse alusel, siis märkige kindlasti maksekorraldusele selgituseks tellimuse kinnituse number.

3.3. Müüja kohustub koheselt Ostjaga kontakteeruma kui selgub, et Ostja poolt soovitud kaup pole enam saadaval, tarneaeg on teadmata või hind on muutunud. Juhul kui Müüja poolt välja pakutud pikenenud tarneaeg või muutunud hind Ostjale ei sobi tühistab Müüja Ostja poolt esitatud tellimuse ja kannab Ostjale kogu makstud summa tagasi.

  1. Kaupade tarnimine

4.1. Kaupade tarnimiseks pakub Müüja kahte võimalust: Kuller kes toob Euroopa piires kauba kohale.

4.2. Kui Ostja tuleb ise kaubale järgi, siis tarnekulu pole.

4.3. Kaupade tarne toimub tootekirjelduses märgitud ajast tavaliselt varem. Juhul kui Ostja on kauba eest maksnud ja Müüja näeb, et kaupade tarneaeg läheb siiski pikemaks kui lubatud või toote hind on tunduvalt muutunud, võtab Müüja koheselt Ostjaga ühendust ja teavitab muutunud tarneajast või hinnast. Juhul kui Müüja poolt välja pakutud pikenenud tarneaeg või muutunud hind Ostjale ei sobi tühistab Müüja Ostja poolt esitatud tellimuse ja kannab Ostjale kogu makstud summa tagasi.

4.4. Ostja on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima Müüjale esitatavate kontaktandmete õigsust. Kui Ostja ei viibi pidevalt märgitud aadressil või asukoha leidmine on keeruline võiks Ostja tellimise käigus kirjutada aknasse “Lisainformatsioon” täiendava info oma asukoha või kohaloleku aegade kohta. Näiteks: “Olen kohal esmaspäevast reedeni aadressil Järve 5 kella 10.00 kuni 16.00”. Müüja ei vastuta toodete kohale toimetamisel tekkinud viivituse eest juhul kui viivitus on tingitud Ostja poolt esitatud kontaktandmete ebatäpsusest.

  1. Vastutus ja vääramatu jõud

5.1. Müüja ja Ostja vastutavad teisele poole tekitatud kahju eest käesolevate tingimuste ja Euroopas kehtivate seaduste alusel.

5.2. Müüja ei vastuta toodete väärkasutamisest või toodete rikkest tingitud muude kahjude eest.

5.3. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest juhul kui kahju on tingitud asjaolust mida Müüja ei saanud mõjutada, (vääramatu jõud).

5.4. Müüja vastutus kauba tarne eest lõpeb kauba üleandmise hetkest kullerile.

  1. Muud tingimused

6.1. Seoses grandbazaar.ee vahendusel kaupade tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse kahepoolsete läbirääkimiste teel. Kõikide vaidluste ja käesolevates grandbazaar.ee kasutustingimustes mitte välja toodud probleemide lahendamisel lähtutakse Euroopas kehtivatest seadustest.

  1. Kaupade tagastamine

7.1. Ostjal on õigus Müüjale kaup mõjuval põhjusel tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamise kuupäevast. Kaup peab olema rikkumata originaalpakendis, avamata ja kasutamata. Ostja on kohustatud enne kauba ostmist veenduma, et ostetav kaup talle ikka sobib. Märkides ostukorvis ruudukese “Kinnitan, et minu poolt sisestatud andmed on õiged ja olen tutvunud ja nõustun homepastries.ee kasutustingimustega” kinnitab ostja, et on seda ka tegelikult teinud ja kõigest aru saanud. Ostja katab kõik kauba tagastamisega seotud kulutused. Kaup tuleb tuua või saata kulleriga Güllüzadem OÜ  aadressil Sõpruse puiestee 31, Tallinn 10615, Eesti. Müüja maksab Ostjale tagastatud kauba eest raha tagasi kolme tööpäeva jooksul peale kauba üle kontrollimist ja tagastamiskõlblikuks tunnistamist. Raha kantakse Ostja pangakontole, tagastatud kaupade eest sularahaga ei arveldata.

7.2. Avatud toit ei kuulu tagastamisele.

  1. Privaatsuspoliitika

8.1. Ostja annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks ainult seoses konkreetse müügitehinguga või toote- ja tarneinfo edastamisega.

8.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Ostjale kauba tarnimiseks.

8.3. Müüja säilitab Ostja kohta ostude sooritamise käigus Ostja poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Kullerteenust osutavale ettevõttele edastatakse ainult need Ostja isikuandmed, mis on vajalikud toodete kohaletoimetamiseks.

8.4. Müüja võib kasutada Ostja isikuandmeid Ostjale eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul kui Ostja on andnud selleks oma nõusoleku.

8.5. Andmeside Ostja ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardi andmetele.

Toode saabub Omniva või Itella pakiautomaati 3 tööpäeva jookusl.

Teil on võimalik 14-päeva jooksul toode tagasi saata, kui teile antud toode ei sobi. Seeläbi saate tagasi oma raha ja algse postikulu.

Teie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja AS SEB Pank-le

100% Kvaliteetsed Tooted
Live Klienditugi
Tarne Samal Päeval
100% Turvaline Makseviis